Ihana kun on kesä. mutta minulle kelpaisi hieman vähemmän lämmitä ja pieni tuulenviri olisi ihana. Ainakin täällä ei juuri mitään jaksa tehdä on niin tukahduttava ilma.

Minä olen hamsteri, varastossani on vaikka mitä tuunattavaksi ostettuja/ saatuja tavaroita. Joista osa on jo aloitettukin esim maalattu mutta jäännyt jatkoa odottamaan.
Minulla on tietty ajatus, mitä keittiöön haluan ja aamulla aloin tuunaamaan sinne joitain niistä. 
Ennen kuvia en tietenkään muistannut ottaa kun maustehyllystä

SL702246-normal.jpg

Ja veitsien säilytys/myynti laatikosta

SL702248-normal.jpg

Tietenkin maustehylly oli niin pieni, että siihempä ei mahdu minun tuunaamani pinkit purkit. Nyt on kaksi vaihtoehtoa isompi hylly tai tuollaiset lime korkkiset purkit. Samaa paperia kuin pinkeissä, minulla olisi limenä

SL702264-normal.jpg

Veitsi laatikosta irrotin nahkaiset "saranat ja lukon" ennen maalausta ja kiinnitin ne tuunattuun laatikoon takaisin

SL702266-normal.jpg

Kuva leitsilaatikosta sisältäpäin. Kolmelle veitselle paikka, veitsiä vain vasta yksi,

SL702281-normal.jpg

Leipä laatikko on odottanut jo aikoja tuunattavaksi pääsyä. Olen jo aiemmin tuunannut hieman erinlaisen, kivemman mallisen, siksi sen löydyttyä tämä jäikin aikoinaan tuunaamatta

SL702275-normal.jpg

Laatikon sisälle ompelin pitsireunaisen liinan

SL702279-normal.jpg

Suodatinpussi telineen olin maalannut varmaan kanssa silloin joskus 2010 kun edellisen kerran enemmän tuunailin kaikenlaista, mutta tuunasin sen nyt loppuun vaaleansini pilkkusella tapetilla, johon tulostin tekstin. Kahvinkeitin ilman kannua on naapuri kunnan kierrätyksen ale päiviltä 1€, kannu taasen on pojan samanlaisesta keittimestä mikä hajosi

SL702268-normal.jpg

Tiskaus välineet sai pienen korin joka kanssa oli jo valmiiksi maalattuna odottamassa tuunattavien joukossa. Lidlin astianpesuaine pullolle tuunasin uuden etiketin, tiskiarjat 2€/3kpl ja Rosa nauha tiskiliinat tarjouksesta Tokmannin ale kopasta. Korin kylkee mietin jotain tekstiä, mutta mikä se voisi olla?

SL702260-normal.jpg

Pienet/ yksittäiset tekstit teen tulostamalla paperille haluamani tekstin ja kopioimalla sen kohteeseensa kalkkeeripaperin avulla ja väritän sprii liukoisella tussilla

SL702270-normal.jpg