Keittiön tuolit olen ostanut poikani perheelle useampi vuosi takaperin Tamperelaiselta kirpparilta, 10€.n hintaan. Joskus neljästä tuolista,kolme palautui minulle. Olen aivan varma että minulla on jossain, Picasan syövereissä näistä kuva alkuperäisessä kuosissa, vaan eipä löydy.

No nämä oli hieman punertavaa puuta ja vihreä ruutuisilla istuinkankailla. Olen jo toissa syksynä hionut ja maalannut pohjamaaliin. Kun ei ollut näille tarvetta niin inspis loppui ja jäivät kesken.
Liki ensimmäisiä tähän projektiin oli kun maalasin nämä loppuun.
Numeroin tuolit sabloonalla, jotka tein itse: tulostin tekstin kontaktimuoville ja leikkasin askarteluveitsen ja -saksien kanssa. Tekstien maalina liitutaulu maali, koska muuta mustaa minulla ei edelleenkään ole.

SL702679-normal.jpg


Esittely on jäännyt kun en löytänyt kerrassaan mistään näiden istuimia, jotka nekin olin jo valmiiksi verhoillut uudelleen. Eilen vihdoin istuimet tuli esiin ja pääsen tuolitkin esille tuomaan.
Aika pitkälti samaa linjaa kaikki kalusteet jotka olen tuunaillut. Pieneen tilaan minusta saakin olla kalustus yhtenäinen. Valkoinen maali ja mustat tekstit yhdistää hyvinkin erinlaiset kalusteet yhtenäiseksi kokonaisuudeksi.

SL702685-normal.jpg

Lisäystä: Huomenta kaikille, lisäsin kommentointiin pakolliseksi sähköpostiosoitteen. Se ei näy kun minulle, mutta toivon sen estävän robojen tekemiä roskaposteja. Niitä nyt on valitettavasti alkanut ilmestyyn kokaiseen uuteen postukseen :(